Sterk viraal effect #CUPIDRONE promotie campagne met Porta Nova rozen in Valentijns week

By Porta Nova Posted in - Porta Nova on No comments

De week na Valentijnsdag kunnen we de balans op maken hoe succesvol deze campagne was en de cijfer zijn indrukwekkend. Volgens de Nederlands Bloemen Bureau hebben over de 4,000,000 mensen de #cupidrone video bekeken waarin onze Porta Nova Red Naomi rozen werden geleverd door een speciale drone.

Door deze korte film wilde ze zoveel mogelijk mensen er bewust van maken dat bloemen nog steeds het meest gewaardeerde Valentijnscadeau zijn. “Voor wie Valentijnsdag bijzonder wil maken, laat Cupidrone zien dat bloemen een wonderlijk effect hebben op mensen” aldus Ivo van Orden, Campagnemanager bij Bloemenbureau Holland

Sterk viraal effect 

Red Naomi rozen werden in naam van #cupidrone geleverd aan bloggers en aan redacties van internationale online en offline lifestyle, mode en vrouwentijdschriften. Dit heeft geholpen om extra aandacht te creëren naar de websites voor de grote landen waar ze zich op richten. (Mooiwatbloemendoen.nl, Funnyhowflowersdothat.co.uk, Lajoiedesfleurs.fr en Tollwasblumenmachen.de)

Door Facebook, Twitter (#cupidrone) en video platformen Youtube, Be-One en Exponential de video was verspreid om een brede internationale consumenten doelgroep te bereiken. Met een totaal over 4,000,000 keer bekeken.

#Cupidrone Vliegt over Verona met Red Naomi Rozen van Porta Nova

Porta Nova bereikt succesvol B-B publiek met #cupidrone

Porta Nova heeft samengewerkt met het BloemenBureau door het leveren van hun beste SUPRA Red Naomi rozen en werkte samen met hun en Flowerweb.com om ook een grote B-B doelgroep van bloemisten en bloemhandelen door hun website’s en Facebook pagina’s te bereiken. De video kreeg veel steun van hun sector en op de Porta Nova Facebook.

Op de Porta Nova FB Pagina >> Bereik 4,17,024 – Aantal keer bekeken 124,617 – Gedeeld 3,680 – Likes 1,119

 

Op de Flowerweb FB Page >> Bereik 202,645 – Aantal keer bekeken 54,816 – Gedeeld 2,057 – Likes 335

 

Creatie van de film
De regie van deze korte film was in handen van directeur Edwin Nikkels en is gemaakt door reclameadviesbureau Kingsday in samenwerking met Back2Back Productions.